Semoga dengan terciptanya "Disini Ada Cahaya" dapat mengeratkan hubungan siraturohim sesama kita. Disamping saling mengenali antara satu sama lain diharapkan "Disini Ada Cahaya" dapat membuka ruang ilmu yang berguna untuk dikongsi bersama-sama.Cahaya keimanan dan ketakwaan itu yang dicari. Semoga pengisian wadah ini memberi sinar cahayanya.InsyaAllah

Monday, May 17, 2010

Ulang tahun kelahiran

Terima kasih teman-temanku kerana bersusah payah membuat kejutan untuk meraikan ulang tahun kelahiranku pada 16 mei, pada petang itu mereka telah membuat kejutan dengan membawa kek ke bilikku di Aman Damai sambil mengucapkan selamat hari jadi.. aku teramat menghargai apa yang telah mereka lakukan. Beginilah ikatan persahabatan dapat mengeratkan hubungan siroturahim antara kita sesama manusia. Persahabatan yang dibina ini diharapkan akan sentiasa diberkati.

Buat sal,syuz,puti,lenny,aimi terima kasih sekali lagi diucapkan untuk kamu semua. Sebenarnya semenjak kami belajar di Isdev, sambutan ulang tahun kelahiran sentiasa dibuat. Masih ku ingat bermula dengan hari lahir azrin,lenny, puti, syuhada dan aku sendiri. Begitu juga ulang tahun kelahiran para pensyarah di Isdev juga disambut. Majlis sebegini amat penting untuk mengeratkan hubungan antara pensyarah dan pelajar begitu juga hubungan pelajar dan pelajar. Diharapkan tradisi ini akan dikekalkan dengan harapan Isdev akan lebih kukuh dengan ikatan yang terjalin. InsyaALLAH.



No comments:

Post a Comment